,

Miękki stanik bez fiszbin z recyklingu

234,00 
Oszczędzasz 🧅

Sprawdź całą mikrokolekcję z tiulu.

Tego biustonosza nie będziesz ściągać od razu po powrocie do domu.

Miękki stanik ma trójkątne miseczki uszyte z miękkiego tiulu. Materiał pochodzi w 100% z recyklingu ♻️, został wyprodukowany w Europie i posiada certyfikat OEKO-TEX®. Jest niezwykle lekki (45 g/m2, dla porównania – bawełna majtkowa ma 200 g/m2), a przy tym wytrzymały i rozciąga się w obu kierunkach. Przyjemnie się go nosi, rusza się razem z ciałem, w żadnym wypadku nie drapie, jest miękki i delikatny jak jedwab.
Materiały syntetyczne z reguły nie oddychają, ale ta serduszkowa dzianina to siateczka, która ma na oko 50% wolnej przestrzeni pomiędzy nitkami, dzięki czemu umożliwia przepływ powietrza.

Serduszka, które delikatnie połyskują, nadrukowane są w technice flok. Flok to krótkie włosie. Dzięki takiej technice serduszka zyskały wysoką odporność na ścieranie, co jest szczególnie istotne jeśli chodzi o bieliznę.

Miseczki braletu są przecięte na pół, od zewnątrznej strony są podszyte bawełną 100% GOTS, dla lepszego wsparcia.
Bralet nie ma plastikowych i metalowych fiszbin ani usztywnień, dzięki czemu jest bardzo lekki i praktycznie niewyczuwalny.
Natomiast pod biustem jest szeroka, miękka, grubsza tasiemka „elastyczna fiszbina”, która dopasowuje się do kształtu piesi.

Ramiączka są nieodpinane, regulowane.
Bralet dopasujesz do ciała dzięki metalowemu zapięciu, zapięcie umożliwia dopasowanie obwodu w granicach +-15 cm.
Wykrojony i uszyty w Trójmieście.

Minus Quantity- Plus Quantity+

🚛 aktualny czas realizacji zamówienia: 2 dni robocze

  • Zamówienie uważa się za zrealizowane z chwilą nadania do Ciebie przesyłki (powierzenia przesyłki przewoźnikowi trudniącemu się przewozem).

Pierz ręcznie lub w pralce z użyciem worka ochronnego w programie do prania ręcznego, bez wirowania i bez użycia suszarki elektrycznej.

Materiały główne w miseczkach:

  • 81% poliamid i 19% elastan (100% z recyklingu ♻️), gramatura 45g/m², certyfikat OEKO-TEX®
  • 100% bawełna organiczna certyfikowana GOTS 6.0 ze splotem soft touch, gramatura 160 g/m²
    Scope Certificate Number BCS-26126-A0117274, Jednostka certyfikująca: Kiwa BCS Öko-Garantie GmbH

Gumy:

  • Guma ramiączkowa: 25% spandex, 75% nylon
  • Guma z regulacją (plecy): 87 % poliamid, 13 % elastan
  • Guma wewnętrzna w obwodzie staników: 85 % poliamid, 15 % elastan
  • Guma krawężnikowa (miseczki staników): 75 % poliamid, 25 % elastan

81% poliamid i 19% elastan (100% z recyklingu ♻️), gramatura 45g/m², certyfikat OEKO-TEX®

🌬️syntetyki, z reguły, nie oddychają, ale to siateczka, która ma na oko 50% wolnej przestrzeni między nitkami poliamidu, dzięki której materiał będzie umożliwiał cyrkulację 

🖤 materiał jest niezwykle lekki (45 g/m2, bawełna majtkowa ma 200 g/m2), a przy tym wytrzymały

🤸🏽‍♂️przyjemnie się go nosi, współpracuje z ciałem, ponieważ rozciąga się w dwóch kierunkach, w żadnym wypadku nie drapie, jest miękki jak chomiczek

47%

15%

37%

1.0%

konstrukcje, materiały, szycie, wysyłka

Ta pula zawiera wszystko, co jest związane z powstaniem produktu i jego dotarciem do Ciebie. Bielizna nie powstałaby bez konstrukcji, bez odszycia prototypów i bez stopniowania modelu, gdzie każdy rozmiar to dodatkowy koszt. Jednym z wyższych kosztów jest koszt szycia, gdzie przy obecnej konstrukcji koszt samego odszycia jednej pary majtek to 40 zł. Dolicz jeszcze certyfikowane materiały oraz niezbędne dodatki, jak gumy czy nici. Każda sztuka bielizny jest krojona i szyta w Polsce. Produkty nie mogłyby być prezentowane na stronie bez zdjęć i pracy modelek. Do tej części wliczam też koszt opakowania do wysyłki i obsługę magazynu, z myślą o przyszłości. 🌌

podatek, VAT, ZUS

Ta część zawiera głównie koszty stałe firmy, jak podatki, VAT i duży ZUS. Wliczam do tej puli również koszty stałe związane z witryną internetową, koszty domeny, hostingu, marże operatorów szybkich płatności i abonamentów związanych z prawidłowym funkcjonowaniem sklepu.

marketing, rozwój marki, marża

3️⃣ ✖️ Ⓜ️: marketing, marka, marża 😉 Całość marży nie jest tylko wynagrodzeniem. Do puli muszę doliczyć jeszcze dwie, obciążające przychód bardzo istotne wydatki: rozwój marki i marketing.
Jeśli chodzi o rozwój to sprawa jest prosta - jest to pokrycie kosztów kolejnych odszyć, konstrukcji i zakup materiałów, co stanowi oczywiście podstawę funkcjonowania marki.
Niestety współcześnie rozwój nowej marki nie jest w pełni możliwy bez płatnego marketingu. Sama robię, co mogę, 🤹🏻‍♀️ edukując i tworząc materiały na bloga i media społecznościowe, ale bez płatnej reklamy niestety się nie obejdzie. Budżet marketingowy to koszt płatnych kreacji reklamowych, koszt promocji influencerskiej oraz koszt produktów dla ambasadorek tworzących treści.

cele charytatywne

Corocznie minimum 1% wartości produktów chcę przeznaczyć na organizację charytatywną. Po roku od pierwszej transakcji w sklepie będziesz mógł_a wybrać ze mną cel. Wszystko będzie transparentne.

Może to Cię zainteresuje...?

Shopping Cart

Brak produktów w koszyku.

No products in the cart.